MOŽNOSTI VÝMĚNY - VRÁCENÍ - REKLAMAČNÍ ŘÁD

Vážení zákazníci, 

i. Jsme on-line obchodní společnost, proto nám stačí převážně e-mailová komunikace (žádné protokoly aj., v případě vrácení či výměny, či reklamace je nutné reklamovat písemně minimálně e-mailem, ověřit jeho doručení, pak písemně, dále potřebujeme produkt mít u sebe, nebo alespoň zaslat fotky, dle kterých se můžeme rozhodnout). Věříme Vám, proto se snažíme vycházet vstříc, jen se někdy některý e-mail může zatoulat ne naší vinou a proto je dobré několik dní po odeslání e-mailu a v případné delší prodlevě v komunikaci ověřit doručení, nahlédnout do složky Spam ve vašem e-mailu. Vrácení peněz probíhá standardně, dle platební metody (na platební kartu, účet ze kterého proběhla úhrada apod., platební metodou, kterou jste zvolili, ve lhůtách dle obchodních podmínek, které jste odsouhlasili (ty je dobré číst samozřejmě). Není na škodu i napsat e-mail s číslem účtu pro vrácení peněz.

ii. poskytujeme možnost vrácení u nás zakoupeného produktu ve lhůtě 30 dní, avšak produkt musí být nepoužitý, v originálním nepoškozeném obalu a čistý apod., což bohužel není vždy pravidlem. Jednorázové produkty a intimního užití, zejm. ochranné pomůcky apod. není možné z hygienických důvodů vracet bez udání důvodu (natož zkoušené, použité, znečištěné apod.). Za použité produkty logicky nevracíme peníze, stejně tak za poškozené produkty zjevně nevhodným použitím (poničené apod.) Podobné je to u poškozených obalů, produkt je tak dále neprodejný. Následné nepoctivé snahy nějak obejít, nebo psát nepravdivé zprávy v on-line prostředí na tomto nic nezmění. Děkujeme za pochopení a respektování uvedeného.

iii. V případě reklamace je nutné předložit (zaslat spolu s reklamovaným produktem) doklad o zakoupení produktu (objednávku, fakturu), případně doklad o platbě, dále samozřejmě reklamovaný produkt bezpečně zabalený, obzvlášť v případech, kdy není jednoznačný původ závady a může být způsobeno nevhodným užíváním či nadměrným opotřebením, poškozením apod. 

V případě, že Vám snad nedošla platba za v pořádku vrácený produkt, prosíme ověřte na svém bankovním účtu, jestli jste správně zaregistrovali vrácenou platbu prostřednictvím platební karty, kterou jste platili. Pokud opravdu zpětnou platbu neevidujete, prosíme o zaslání potvzení o platbě z Vaší strany a reklamaci e-mailem, s číslem vašeho bankovního účtu, na který má být platba odeslaná zpět, děkujeme. Usnadníte a urychlíte tak ověření stavu. Děkujeme za pochopení. 

Máte-li na nás dotaz, potřebujete-li něco změnit, napište nám prosíme e-mailnebo nás kontaktujte na Chatu (v zeleném okénku na hlavní straně), děkujeme. 

Vaše daňové doklady a historii objednávek můžete nalézt ve své zákaznické administraci po přihlášení, údaje jsme zasílali e-mailem. 

Produkty k vrácení, výměně či reklamaci zasílejte do skladu k tomu určenému, na adrese NP Centrum - ProRetail s.r.o. Novodvorská 1062/12, Praha 4 142 01.

V důvodných případech můžeme zaslat kód pro zpětné vrácení na naše náklady.

Děkujeme Vám za důvěru, přejeme příjemné nakupování a radost z našich produktů.

Tým E-shopů ProRetail